NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE USŁUGI
Analiza wiarygodności kontrahentów za pomocą detektywa
Możesz sprawdzić podmiot – kontrahenta, po prostu kontaktując się z agencją detektywistyczną.
Cel analizy wiarygodności kontrahentów
Aby osiągnąć sukces biznesowy w biznesie, współpraca z kontrahentami jest stale konieczna. Jak uzyskać gwarancje wiarygodności kontrahenta i zapobiec ewentualnym ryzykom biznesowym? Jednym ze sposobów na zdobycie zaufania do współpracy jest posiadanie wystarczającej ilości informacji,. Aby ją uzyskać, zwykła komunikacja z przedstawicielami innego przedsiębiorstwa często nie jest wystarczająca, a następnie kompetentny, rozważny przedsiębiorca zwraca się do agencji detektywistycznej w celu przeprowadzenia analizy wiarygodności kontrahentów.
W praktyce większość przedsiębiorców musi znaleźć i zweryfikować kontrahentów, ponieważ prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z wyjaśnieniem wszystkich okoliczności współpracy. Jest to szczególnie prawdziwe w naszych czasach. Proces weryfikacji kontrahenta opiera się na trzech kryteriach:
- rzetelność – intencje firmy i jej relacje z państwem i innymi partnerami biznesowymi;
- ocena – określenie głównych kryteriów oceny i obiektywnych informacji;
- wiedza – zrozumienie, jakie informacje należy wziąć pod uwagę, a które nie.
Zakres analizy wiarygodności kontrahentów
W procesie zbierania informacji o firmie detektywi agencji zapewnią Ci:
- dane kontaktowe i rejestracyjne firmy, a także informacje o założycielach, właścicielach, współwłaścicielach i kierownictwie,
- informacje o rachunkach firmy w bankach, jej oddziałach i przedstawicielstwach, w tym o zagranicznej działalności gospodarczej,
- informacje o historii firmy, bilansie, aktywach, a także rekomendacje i opinie o firmie od innych firm partnerskich.
Detektywi zbierają te i inne informacje o partnerze na podstawie informacji z katalogów, rejestrów, baz danych orzeczeń trybunałów i innych źródeł, w tym mediów. Informacje otrzymane przez detektywów pozwolą Ci zrobić pełny obraz firmy. Praktyka naszej agencji detektywistycznej polega na szybkiej i głębokiej, niewypowiedzianej weryfikacji osoby prawnej lub osoby fizycznej we wszystkich obszarach.
Również w trakcie analizy wiarygodności kontrahentów sprawdzane są:
- założyciele i menedżerowie w zakresie przestępczości, wykroczeń administracyjnych, długów podatkowych i zaległości kredytowych, zamieszkania w miejscu rejestracji (w tym dyskretna ankieta sąsiadów, którzy mogą powiedzieć wiele informacji o zweryfikowanych, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych);
- spory sądowe w sądach polubownych, postępowania egzekucyjne dla osób fizycznych i firm – sprawy archiwalne, dostępność toczących się sporów;
- zadłużenie;
- pełna historia kredytowa osób prawnych i fizycznych;
- wysokość pożyczonych środków, jeśli takie istnieją;
- dostępność i skład aktywów;
- bliski krąg rodzinny (stamtąd może być również niebezpieczeństwo, jeśli np. bracia, siostry, rodzice, matki wcześniej kierowali upadłymi firmami lub zostali skazani za oszustwo, a z tych powodów nie mogą odkryć firm, ponieważ ich reputacja jest nadszarpnięta, w którym to przypadku chowają się za krewnymi, celowo idą na nowe oszustwa);
- Lokalizacja biur firm – czy faktycznie istnieją, czy nie (potajemnie lub otwarcie, w zależności od zadania, przeprowadzają wywiady z pracownikami najbliższych organizacji w celu uzyskania informacji o interesującej firmie: jak długo ta firma jest pod adresem (jeden dzień lub nie), albo biuro jest wynakmowane, albo biuro jest własnością itp.);
- dostępność zadeklarowanych magazynów z towarami i ich ilością (jest to szczególnie ważne dla kontrahentów z regionów, ponieważ sami nie mogą wejść do obiektu);
- wszelkie inne istotne informacje na życzenie klienta lub z jego własnego doświadczenia, w oparciu o specyfikę działalności klienta.
Twój potencjalny kontrahent, partner biznesowy nigdy nie dowie się, że zebrano informacje na jego temat, więc nie wpłynie to na dalszą komunikację.
Detektyw Wrocław – Zadzwoń już teraz : 531 26 26 26
Rezultat analizy wiarygodności kontrahentów
Usługa – analiza wiarygodności kontrahenta, pozwala na określenie:
- kondycji finansowej;
- wypłacalności;
- przyzwoitości;
- niezawodności;
- stabilności.
Pełna weryfikacja rozpoczyna się od zebrania aktualnych informacji. Aby to zrobić, potrzebujemy pakietu jego dokumentów rejestracyjnych, które zapewnia do zawarcia umowy. Przestudiujemy je właściwie. Informacje w nich zawarte pozwolą Ci potwierdzić firmę na oficjalnych stronach internetowych usług publicznych, porównać adres prawny z rzeczywistym.
Kolejnym jest operacyjne podejście prywatnego detektywa do miejsca jego lokalizacji w celu zbadania bazy materialnej, a także przeprowadzenia wywiadu z istniejącymi kontrahentami. Pozostaje sprawdzić wypłacalność przedsiębiorstwa. Aby to zrobić, potrzebujesz informacji o saldzie na rachunkach bankowych i przepływie środków na nich, wielkości i częstotliwości wpływów, obecności długów wobec firm trzecich, własnych pracowników, funduszy ubezpieczeniowych, banków i budżetu państwa. .
Doświadczenie pokazuje, że dzięki rozsądnej kontroli przyszłego partnera biznesowego możliwe jest natychmiastowe zidentyfikowanie potencjalnie niewiarygodnych kontrahentów i odfiltrowanie wielu firm pracujących w nocy. Czasami wystarczy dobrze zaprojektowany kwestionariusz, aby sprawdzić partnerów pod kątem profesjonalizmu i przyzwoitości, aby zidentyfikować amatorów i oszustów. Jeśli zadanie jest mniej trywialne, nasi prywatni detektywi wiedzą, jak potajemnie i dokładnie uzyskać wszystkie niezbędne informacje, więc kontrahent nie powinien mieć obaw.
Zasadą wyboru kontrahentów jest sprawdzenie, a następnie zaufanie!